- doradzamy w zakresie wyboru właściwej formy opodatkowania działalności
- rejestrujemy działalność w urzędzie skarbowym, urzędzie statystycznym i KRS
- prowadzimy księgi rachunkowe, podatkowe księgi przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany oraz kartę podatkową,
- prowadzimy rejestr VAT zgodnie z wymogami ustawy,
- na podstawie ksiąg i rejestrów wypełniamy niezbędne deklaracje podatkowe oraz dostarczamy je do odpowiednich urzędów,
- reprezentujemy naszego klienta w urzędach w zakresie naszego umocowania,
- obliczamy wynagrodzenia, sporządzamy listy płac, wyliczamy składki ZUS i sporządzamy miesięczne deklaracje do ZUS-u
- składamy do ZUS dokumenty rejestrujące i wyrejestrowujące pracowników, wyliczamy podatek dochodowy osób zatrudnionych i sporządzamy deklaracje miesięczne,
- rozliczamy wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków chorobowych, rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych,
- przygotowujemy dokumenty płatności z tytułu podatków i składek ZUS,
- prowadzimy obowiązkowe akta osobowe pracowników,
- wyprowadzamy zaległości w księgach